marți, 25 august 2015

Verde, albastru, Marion Krautner

Vara e in general despre lumina si culori, cel putin pentru mine. Mai e si despre forfota si agitatie si oameni entuziasmati de toate posibilitatile de distractie. Si eu umblu, ador sa forfotesc si sa ma scufund temporar intr-o mare de oameni, dar imi place si sa gasesc o oaza de liniste. Asa am gasit-o pe Marion Krautner, in mijlocul publicului la cafeneaua Reciproc, cu chitara in mana si cu chitaristul Mihai Pascu alaturi.
O suvita blonda i se aseaza lenesa pe ochi, un umar s-a sprijinit delicat pe chitara, vocea i se aude ca un firicel dintr-un izvor ce isi vede calm de cursul lui.
Noi forfotim. Ne mai cautam pozitia pe scaun, mai cerem o apa plata sau alta bautura, mai rotim ochii prin public dupa cunostinte. Marion canta. Nici nu stiu cum in jurul ei e liniste, desi in restul perimetrului se zumzaie in fundal.
Interesant cum trece timpul si eu inca mai vreau sa aud ceva. Si cum prind eu curaj sa-mi folosesc vocea si sa strig- din fundul curtii- "Green goes with blue"! Pentru ca asta e preferatul meu si mai vreau o data.
Si inca o data, ca asa-s eu, nu-mi place repetitia decat atunci cand imi place mult. Iar Murmur i se potriveste ca descriere lui Marion. Uneori simti nevoia si de liniste, nu doar de agitatie zgomotoasa.
Interviuri cu Marion sunt destul de putine, deci ma grabesc sa va prezint si eu unul. Aici si in numarul curent al revistei Altfel, daca mai prindeti vreun exemplar tiparit prin Timisoara.

foto: Dan Jakabhazy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu