luni, 13 iulie 2015

Iubiri la foc rapid


Imi plac poetii pentru ca sunt printre putinii barbati carora nu le e teama sa se tanguie si cand sufera din cauza dragostei si cand sunt fericiti (mai rar) si cand obtin ce vor si cand nu :)... Important mi se pare ca acesti barbati au suficient curaj sa isi recunoasca suferinta, iubirea, emotia in general. Deci ii consider niste experti in exprimarea emotiilor.
Imi plac mai mult decat psihologii, care studiaza aspectele obiective (proximitatea, similaritatea, atractia interpersonala bazata pe trasaturi fizice si ideal estetic comun etc) si le fac si pe cele mai intime si subiective sa para foarte seci si impersonale.
Ma pasioneaza subiectul relatiilor: cine pe cine atrage, cine pe cine ajunge sa iubeasca, pot barbatii sa fie prieteni cu femeile, pot femeile...? Punctul meu de vedere e subiectiv si nici experienta mea nu e nelimitata, asa ca, atunci cand abordez un subiect nou, prefer sa trec in revista mai multe surse.
Asadar, am luat extremele- lirismul si obiectivismul- si le-am trecut prin filtrul meu personal, incercand sa ajung mai aproape de esenta aventurilor de vara. Pentru ca e vara si prefer subiectele usurele, efemere, volatile :)
Articolul se gaseste integral in revista Altfel de luna aceasta, in diverse locuri din oras (si in varianta online).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu